ייעוץ חינם עד בית הלקוח

חייגו עכשיו 052-4425333

ניקוי ריפודים לרכב

הרבה מאתנו מבלים ברכב זמן נכבד מהיום, לעיתים אנחנו אוכלים ,שותים, מסיעים אנשים ברכבנו (למי מאיתנו שיש ילדים מכיר את הבעיה במושבים האחוריים מקרוב…). בנוסף, האבק מצטבר במושבים שלנו מיום ליום והריפוד מתלכלך ודורש תחזוקה שוטפת על מנת שנרגיש בנוח ברכב שלנו.

ניקוי מושבי הרכב משנה את מראה הרכב כולו, לכן, ניקוי ריפוד לרכב יכול להביא לחידוש הרכב כולו, אנו מאמינים כי זו הדרך הטובה והמהירה ביותר לקבל רכב חדש מבלי ללכת לחברה.

אנו המחדשים בניקיון, בניקוי עמוק ויסודי לריפודי הרכב, מציעים ניקוי מושבי רכב מקצועי לשאיבת האבק והוצאת כתמים קשים ביותר יחד עם הריחות שהצטברו במושבים, וכך תזכו בתחושה נינוחה ורגועה יותר בזמן הנסיעה.

כל זאת אנו מציעים לכם עד לבית הלקוח! כן כן, אנחנו נגיע אליכם על מנת לנקות את מושבי ההרכב ולא תצטרכו להגיע אלינו.

*הטבה מיוחדת על הרכב השני.

ניקוי ריפודים לרכב

ניקוי ריפודים לרכב

נמאס לכם מפירורים, כתמים וריחות לא נעימים בריפוד המכונית שלכם? עם הזמן, הריפוד במכונית שלכם יכול לצבור כמות בלתי רגילה של לכלוך, אבק וגם כתמים, מה שהופך את חווית הנהיגה שלכם ואת הנסיעה כולה לפחות מהנה. בין אם בשל שתייה שנשפכה על הריפוד, פירורי החטיפים של הילדים שהצטברו שם והשאירו כתמים, או פשוט הבלאי הטבעי של שימוש יומיומי, הריפוד של המכונית שלכם ראוי לטיפול מתאים ותשומת לב רבה. ניקוי ריפודים לרכב, על ידי המומחים בתחום, לא רק משפר את האסתטיקה אלא גם תורם לסביבת נהיגה בריאה ונוחה יותר.

5 סיבות למה חשוב לנקות את ריפוד הרכב

ניקוי ריפוד הרכב שלכם אולי לא נמצא בראש רשימת המטלות שלכם, אבל זו משימה שחשוב לבצע אחת לתקופה, כזו שמציעה יתרונות רבים. הנה 5 סיבות מדוע חשוב לדאוג לריפוד נקי וריחני:

  1. בריאות והיגיינה: לאורך זמן, אבק, אלרגנים ואפילו חיידקים יכולים להצטבר בריפוד המכונית שלכם. מזהמים נסתרים אלה יכולים לגרום לאלרגיות ולבעיות נשימה. ניקוי קבוע מסיר את הסכנות הבריאותיות הללו, ויוצר סביבה נקייה ובטוחה יותר עבורכם ועבור הנוסעים שלכם וניקוי מקצועי שהוא יסודי יותר מאפשר ניקוי עמוק שחשוב לא פחות.
  2. מניעת כתמים: תאונות קורות, ונוזלים שנשפכו כתמים וחלקיקי מזון יכולים לגרום במהירות לפנים המכונית שלכם להיראות לא יפה. ניקוי הריפוד של הרכב מונע מכתמים להיווצר ולפגוע באסתטיקה של הרכב שלכם.
  3. סילוק ריחות: ריחות, בין אם ממזון, חיות מחמד או ממקורות אחרים, יכולים להפוך את הנסיעה וגם הנהיגה במכונית שלכם לפחות מהנה. ניקוי יסודי ועמוק יכול לעזור להעלים את הריחות הללו, ולהשאיר את המכונית שלכם עם ריח רענן ומזמין.
  4. לשמור על הריפוד לאורך זמן: ניקוי יסודי יכול לעזור להאריך את תוחלת החיים של הריפוד של המכונית שלכם. לכלוך וכתמים עלולים לגרום לבלאי מוקדם של הבד או העור, ולהוביל לסדקים, דהייה ושחיקה מהירה. שמירה על ניקיון הריפוד שלכם עוזרת לשמור על שלמותו.
  5. כי זה יפה ואסתטי יותר: פנים המכונית שלכם משקף את הסגנון האישי שלכם ואת תשומת הלב לפרטים. ריפוד נקי ומתוחזק היטב משפר את המראה הכללי של הרכב ויוצר רושם חיובי על הנוסעים והקונים הפוטנציאליים אם תחליטו למכור את הרכב שלכם בעתיד.

כל כמה זמן צריך לנקות את ריפוד הרכב באופן יסודי ועמוק

תדירות הניקוי היסודי של ריפודי הרכב תלויה במספר גורמים, כולל אורח החיים שלכם, דפוסי השימוש וסוג הריפוד. באופן כללי, רצוי להזמין שירות ניקוי ריפודים מקצועי לפחות פעם בשנה. עם זאת, אם אתם מרבה להסיע חיות מחמד, יש לכם ילדים קטנים, או שאתם ו/או הנוסעים ברכב נוהגים לשתות ולאכול ברכב לעתים קרובות, ייתכן שיהיה צורך בניקוי תכוף יותר, כל שישה חודשים, כדי למנוע הצטברות של כתמים, ריחות ואלרגנים. בנוסף, ניקוי נקודתי מיידי כאשר מגלים כתם שנוצר או כשמשהו נשפך ברכב הוא הכרחי לא פחות והוא חלק מתחזוקה שוטפת של ריפוד הרכב והרכב בכלל.

אילו שלבים כולל תהליך ניקוי ריפודים לרכב

תהליך ניקוי ריפודים לרכב כולל מספר שלבים על מנת להבטיח ניקוי יסודי, עמוק ויעיל. הנה השלבים הכלולים לרוב בתהליך זה:

  1. בדיקה והערכת ניקיון מוקדמת: שירות ניקוי ריפודים לרכב מקצועי מתחיל בבדיקת מצב הריפוד של רכבכם. בשלב זה ניתן לזהות כתמים או אזורים הדורשים תשומת לב מיוחדת, ובהתאם להיערך. הערכה זו מסייעת לקבוע את שיטות ומוצרי הניקוי המתאימים ביותר.
  2. שאיבת אבק יבשה: השלב הראשון בניקוי ריפודי הרכב הוא שאיבת אבק יבשה. באמצעות שואב אבק בעל עוצמה גבוהה, צוות הניקיון יסיר לכלוך, אבק ופסולת ממשטח הריפוד. יש לכך חשיבות מכרעת בהכנת הריפוד לשלבי הניקוי העמוקים יותר.
  3. טיפול מקדים: כתמים ואזורים מלוכלכים מאוד מטופלים מראש עם פתרונות ניקוי ייעודיים. פתרונות אלה עוזרים לפרק ולשחרר כתמים ולכלוך עקשניים, מה שמקל על הסרה בשלבי הניקוי הבאים.
  4. ניקוי עדין: עבור ריפודי בד, ניתן להשתמש בניקוי עדין עם מברשות רכות או מטליות מיקרופייבר. זה עוזר למרוח את פתרונות הטיפול המקדים באופן שווה ולהוציא את הלכלוך שבתוך סיבי הבד.
  5. ניקוי בקיטור: ניקוי בקיטור הוא השיטה הנפוצה ביותר לניקוי עמוק של ריפודי רכב. תהליך זה כולל הזרקת מים חמים או אדים, יחד עם תמיסת ניקוי, לתוך הריפוד. לאחר מכן מערכת ואקום עוצמתית שואבת את המים, יחד עם לכלוך, כתמים ומזהמים, ומשאירה את הריפוד נקי וכמעט יבש.
  6. ניקוי כתמים עיקשים באופן ידני: כתמים עיקשים עשויים לדרוש תשומת לב נוספת. בשלב זה יש לנקות ביד באמצעות חומרי ניקוי וטכניקות מתאימות כדי להבטיח שהם יוסרו ביעילות.
  7. שטיפה: לאחר הניקוי הראשוני, שוטפים את הריפוד היטב כדי להסיר שאריות של חומרי ניקוי ולהותיר את הריפוד לח אך לא רטוב.
  8. ייבוש: ייבוש נכון חיוני למניעת צמיחת עובש וטחב. בשלב זה פנים המכונית מאוורר, וניתן להשתמש במאווררים כדי להאיץ את תהליך הייבוש. חשוב לתת מספיק זמן לייבוש מלא של הריפוד לפני השימוש במכונית.
  9. בדיקה סופית: לאחר שהריפוד מתייבש, נערכת בדיקה סופית על מנת לוודא שכל הכתמים והלכלוך הוסרו בהצלחה. כל טאצ'-אפים נדרשים או ניקוי נוסף מבוצעים בשלב זה.
  10. הגנה על בד (אופציונלי): חלק משירותי הניקיון מציעים טיפול אופציונלי להגנה על בד הריפוד שיכול לעזור למנוע כתמים בעתיד או לכל הפחות לשמור טוב יותר על הריפוד עצמו.

מדוע כדאי לנקות את ריפוד הרכב אצל המקצוענים ולא לבד

ניקוי ריפודים לרכב הוא הכרחי כדי לשמור על חלקו הפנימי של הרכב, ולמרות שזה עשוי להיות, עבור רבים, מפתה להתמודד עם המשימה הזו באופן עצמאי, יש כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בשירותי ניקוי ריפודי רכב מקצועיים:

  1. ניסיון והתמחות בתחום הניקיון: לשירותי ניקוי ריפודים לרכב מקצועיים יש צוות מיומן של אנשים המתמחים בניקוי ריפודים. הם בקיאים במגוון סוגי בדים ועור, כתמים ושיטות הניקוי היעילות ביותר. הניסיון שלהם מבטיח שהריפוד שלכם יטופל בזהירות ובמומחיות.
  2. ציוד מיוחד: ניקוי ריפודי רכב דורש ציוד מיוחד, כגון מנקי קיטור וחומרי ניקיון ייעודיים איכותיים מאד. למקצוענים יש גישה לכלים ולטכנולוגיה העדכניים ביותר המיועדים לניקוי עמוק, שיכולים לספק תוצאות מעולות בהשוואה לציוד ברמת המשתמש הביתי.
  3. הסרת כתמים יעילה: כתמים עיקשים כמו דיו, קפה או שומן יכולים להיות מאתגרים להסרה. לרשות חברה מקצועית ומנוסה עומדים מגוון מוצרי ניקוי ומסירי כתמים ברמה מקצועית, המגדילים את הסיכוי להצליח להעלים כתמים קשים.
  4. לשמור על הריפוד: ניקוי "עשה זאת בעצמך" יכול לפעמים להוביל להרטבת יתר או שימוש בפתרונות ניקוי לא מתאימים, שעלול לגרום נזק לריפוד. אנשי מקצוע מכירים את השיטות והמוצרים המתאימים כדי להבטיח את אורך החיים והמראה האסתטי של פנים הרכב שלכם.
  5. זמן ונוחות: ניקוי ריפודי רכב הוא תהליך שלוקח זמן. על ידי סיוע של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אתם חוסכים זמן ומאמץ יקרים. חברה כזו מטפלת ביעילות בכל השלבים, מבדיקה ועד ייבוש, ומאפשרת לך להתמקד בעניינים אחרים.
  6. ניקוי יסודי ועמוק: שירותים מקצועיים יכולים לספק ניקוי עמוק ויסודי של ריפודי הרכב שלכם. הם יכולים להגיע לתוך סיבי הבד, להסיר לכלוך, חיידקים ואלרגנים ביעילות. ניקוי עמוק זה משפר את ההיגיינה הכללית של הרכב שלכם וגם את הנראות שלו.
  7. הימנעות ממלכודות עשה זאת בעצמך: ניסיונות לנקות את הריפוד עצמאית עשויים להוביל לטעויות נפוצות כגון הרטבת יתר של הריפוד, ניקוי לא אחיד או ייבוש לא מלא. טעויות אלו עלולות לגרום לעובש, טחב וריחות לא נעימים ברכב שלכם שיהיה קשה להיפטר מהם. חברה מקצועית המציעה שירותי ניקוי ריפודים לרכב פועלת באופן שיטתי כדי להימנע מטעויות אלו.
  8. שמירה על ערך הרכב: ניקוי ריפודים מקצועי ויסודי אחת לתקופה עוזר לשמור על ערך הרכב, מה שיכול להיות קריטי כשרוצים בעתיד למכור אותו. חלק פנימי מטופח אטרקטיבי יותר עבור קונים פוטנציאליים, והוא משקף באופן חיובי את תחזוקת הרכב הכוללת שלכם.
  9. יתרונות בריאותיים: ניקוי עמוק ויסודי של ריפודי הרכב יכול להפחית אלרגנים וקרדית האבק, שעלולים להוביל לאלרגיות או לבעיות נשימה.
  10. שקט נפשי: כשאתם נותנים למישהו מקצועי ומנוסה לבצע את העבודה הזו אתם נהנים משקט נפשי לאור הידיעה שהרכב שלכם נמצא בידיים טובות ושלאחר הניקוי יהיה נקי, מטופח וריחני מאד.

זקוקים לשירותי ניקוי ריפודים לרכב?

המחדשים בניקיון היא המקום הנכון לפנות אליו. החברה מעמידה לרשותכם שירותי ניקוי ריפודים לרכב ברמה גבוהה, המתבססים על ציוד חדשני וחומרי ניקוי מיוחדים, המותאמים נקודתית להליך זה. לקבלת מידע אודות שירות זה ושירותים אחרים, צרו קשר בטלפון 052-4425333. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכם על כל שאלה ובקשה.

צרו קשר

Scroll to Top